onsdag 13 april 2011

Dömd för mord

Titel: Dömd för mord

Författare: Anna Jansson. Anna Maria Angelika JAnsson, född 13 februari 1958 i Visby, är en svensk författare och sjuksköterska sen 25 år. Hon har skrivit ca 10 böcker på 10 år... Hennes böcker är dom BÄSTA jag har läst!!!

Boken handlar om: Dömd för mord heter boken! Ja, bästa boken som jag har läst är i dina/mina händer... Det är min kniv säger Stefan. Jag köpte den i en fiskejaktaffär. Fru Björks blodär på kniven. Vad har du och säga om det? Frågar åklagaren. Kniven satt i hennes kropp. Jag drog ut den, svarar Stefan. När jag hörde henne skrika, så rusade jag in i hennes hus. Men då var hon redan död. Läs boken ifall du vill läsa en riktigt bra bok!

Ord som beskriver boken: Bäst. Spännande. Blod. Intressant. Läse den.

Det här har boken lärt mig: Tro inte på poliser. Dom kan ljuga.

På en skala 1 till 5 är boken:
Spännande? 5
Lättläst? 5
Läsvärd? 5

Läst och skrivet av: Erika K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar